Op weg naar 20 miljoen met je webshop?

Elke maand exclusieve e-commerce inzichten, waarmee je betere beslissingen maakt op weg naar 20 miljoen. Meer dan 2000 personen gingen je voor!

In gesprek met

... ondernemers en managers die kaas hebben gegeten van e-commerce. Merchants delen hun ervaring, experts delen hun inzichten. Kennisdeling ten top! Met o.a. namen als:

  • Bas Smeulders van Sendcloud over logistiek
  • Marja Silvertant van Aiden over guided selling
  • Mark Heesters van verfwinkel.nl over integraties
  • Jeroen van Uden van toppy.nl over schaalbaarheid
  • Dirk Mulder van ING bank over retail

Exclusieve e-commerce content in je broekzak

Twee keer per maand een podcast aflevering waarin een e-commerce onderwerp doorgrond wordt. De hosts zijn Thomas en Muhammed. Zij gaan elke keer het gesprek aan met een gastspreker. Soms de ondernemer achter een webshop. Soms  de dienstverlener die meerdere webshops een specifieke expertise verleent.

Jij krijgt dit alles én meer, gecureerd, in je mailbox. De eerste dinsdag van de maand om 16:00 uur. Afgesproken?

Wekelijkse insights

Open Gesprekken

Geen commerciële praatjes, maar open gesprekken over hoe het nou écht in elkaar steekt.

Waardevolle Inzichten

Inzichten waarmee jij straks betere beslissingen kunt nemen in jouw online groei.

Voor Webshops
op weg naar 20 miljoen

Ben je op weg naar 20 miljoen? Dan is deze nieuwsbrief onmisbaar.

Betere beslissingen maken in jouw online groei. Laten we je eens helpen.

Wél inschrijven

Expertise van kennispartners o.b.v. ervaring met honderden webshops
Inspirerende ondernemersverhalen met successen én fouten
E-commerce langs alle assen: van marketing tot aan ERP software

Niet inschrijven...

Je moet zelf alle inzichten vergaren via Google en e-commerce nieuwssites.
Het kost je tijd om in gesprek te komen met veel verschillende vakgenoten.
Je mist het grotere plaatje. Vroeg of laat denk jij ook aan een PIM systeem of maak je de stap naar Duitsland.
INSCHRIJVEN nieuwsbrief

“De manier waarop e-commerce nu werkt is puur vanuit de producten gedacht. Je brengt je magazijn online en voegt daar wat bewegwijzering aan toe. Je kan filteren en zoeken. Maar, je kan niet mensen écht helpen kopen.”

Marja Silvertant • Aiden

“Verzenden is een basisbehoefte. Dat moet gewoon. Maar, heel veel bedrijven onderschatten hoe goed je dat kan doen en wat dat oplevert voor je omzet en voor je klantervaring.”

Bas Smeulders • Sendcloud

“Ons succes is o.a. te danken aan tevreden klanten. Het is echt een open deur, maar het is wel de basis. Als ik zie hoeveel bedrijven daar al de mist in gaan. Als je dat niet hebt, is e-commerce gewoon niet schaalbaar.”

Jeroen van Uden • Toppy.nl

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Elke maand exclusieve e-commerce inzichten, waarmee je betere beslissingen maakt op weg naar 20 miljoen!