Onze werkwijze is wat jou laat groeien.

Snel handelen en resultaat krijgen. Sturen op data en ROI. Bedenken, uitvoeren en opschalen. Dat is we in de praktijk voor je doen. Maar dan moet je wel altijd een plan hebben waar je op kunt terugvallen. En dat zijn onze eigen werkwijze en ROI Roadmap.

(Je) eigen team van e-commerce specialisten
Development en marketing onder een dak
30% jaar op jaar omzet groei
(Je) eigen team van e-commerce specialisten
Development en marketing onder een dak
30% jaar op jaar omzet groei
(Je) eigen team van e-commerce specialisten
Development en marketing onder een dak
30% jaar op jaar omzet groei
(Je) eigen team van e-commerce specialisten
Development en marketing onder een dak
30% jaar op jaar omzet groei

In je eigen ROI Roadmap staat alles beschreven en uitgelegd.

Het is een soort gids waar in feite de hele strategie beschreven in staat. Planningen, budgetten, doelen, ambities, wat we gaan doen, noem alles maar op.

Je ROI Roadmap maken we nadat we drie zaken helder hebben:

Hoe draait je webshop nu? We ontwikkelen liever door dan dat we alleen maar voor je bouwen. Door te kijken naar de huidige data ontdekken we hoeveel optimalisatie en groei realistisch is.
Die data plukken we uit GA4. Mocht dit nog niet goed ingesteld staan, dan doen we dat voor je.
We doen een nulmeting zodat we een business case kunnen maken. Ook zetten we samen je ambities op papier.

Is dat duidelijk?

Dan noteren we in je ROI Roadmap welke activiteiten we voor je gaan doen om te groeien met je shop.

Zaken die veel kosten en weinig opleveren laten we links liggen. We gaan voor de beste verhouding tussen snelheid, investeringen en groei.

shopware

Let op:
we zijn geen ja-knikkers.

Want we dagen je uit als je een bepaalde wens of feature uitspreekt.

Is het al die gróte investering waard om een 8 te scoren? Of is er een snellere, makkelijkere manier om een 7.5 te scoren? Dan kiezen we voor die optie.

Daarom kennen we alle bewezen e-commerce best practices en hebben we de tools in huis om schaalbare meerwaarde voor je te realiseren.

Niet sturen op input, maar op output.

Dat wil zeggen: niet op uren, maar op wat ons werk je oplevert. Dat is het belangrijkste – en dat is ook waar je in investeert. Uren wegwerken?

Doen we niet aan.

Daarom werken we agile volgens de lean startup methode. Misschien ken je het, misschien ook niet – maar voor ons werkt het perfect.

Dit omdat:

We snel resultaten boeken

We zo in kunnen zetten op steady groei. Stapje voor stapje

We altijd binnen budgetten en deadlines op kunnen leveren

Al je investeringen verantwoord zijn, omdat die gebaseerd zijn op een doordacht plan

Elke maand terug- en vooruitblikken.

We bespreken elke maand wat er gebeurd is, en wat er te gebeuren staat. Daarom pakken we elke maandelijkse meeting de data erbij, plukken we er inzichten uit en vormen we die om naar een sterkere aanpak voor de komende tijd. Op deze manier weet je altijd hoe het gaat en sturen we bij waar dat nodig is.

In 4 stappen van Roadmap naar resultaat.

Kennismaking

Dit is de allereerste stap. Voordat we aan de slag gaan met je ROI Roadmap leren we je kennen, ontdekken we wat je ambities zijn en bespreken we hoe we die waar gaan maken.

Kennismaking
1

Strategische sessie

We zitten samen om te kijken naar de data, je concurrentie en meer. We bespreken alles wat nodig is om je ROI Roadmap te maken.

Strategische sessie
2

Roadmap en business case

We houden een nulmeting om te zien hoe je webshop nu draait en waar de beste kansen liggen. Dat alles, en veel meer, beschrijven we in je ROI Roadmap.

Roadmap en business case
3

(No) go

Je krijgt een voorstel op maat. Hierin vind je de investeringen, verwachtingen, activiteiten en meer. Vervolgens geef je groen licht (of niet) op onze samenwerking.

(No) go
4