De consument centraal in jouw ambitie

Download onze whitepaper!
onze whitepaper "De consument centraal in jouw ambitie"

Wil je een relatie opbouwen met een consument, dan zul je een hoop over hem moeten weten. En net als bij een interview begint dat met een waslijst aan vragen; dingen die je écht over de consument wilt weten. Het see-think-do-care model (STDC model) kan je daarbij helpen. 

Voor wie is het STDC model? Heel simpel: voor iedereen. Of je nu als start-up voet aan de grond wilt krijgen of al een grote speler bent die een nieuw marktsegment wil aanboren, het STDC model geeft je de handvatten om daar strategisch aan te werken. Door het in kaart brengen van de klantreis, kun je beter werken aan jouw (online) ambitie. Het doorlopen van de stappen behorend bij dit model levert dan ook voor iedereen extra rendement op én zorgt voor meer tevreden klanten.

Waarom je onze whitepaper "De consument centraal in jouw ambitie" moet lezen:

  • We vertellen je hoe de customer journey (klantreis) bijdraagt aan jouw ambitie
  • We leggen je uit hoe je door middel van 4 stappen kunt werken aan jouw ambitie
  • We lichten het see-think-do-care model toe waarmee je de klantreis van jouw klant in kaart brengt

Vraag onze whitepaper nú aan!

Vul het formulier in en je ontvangt de download link direct in je mailbox!

Meer weten over onze whitepaper?

Neem dan eens contact op met:
Mollo
Klantontwikkelaar
010 8200 326