B2C webshop die alle strenge eisen van de moderne consument afvinkt.
Verover de harten van je klanten en proef de jaloezie bij je concurrenten met je eigen B2C webshop die verwachtingen overtreft en op automatische piloot sales draait.
Onze cases zijn het bewijs.
Hieronder vind je het bewijs.
421% omzetgroei in 5 jaar voor CROP
42% jaar-op-jaar-groei voor Oomssport
Succesvol Magento overname traject van Scoutshop.nl
56% omzetgroei binnen
een jaar voor Kookpunt
B2C omzet met 16% verhoogd binnen een jaar na GPE optimalisaties
Jaar-op-jaar omzetgroei van 41% voor Solar Power Supply
Consumenten eisen meer, meer en meer.
Je doelgroep zijn natuurlijk eigenlijk gewoon individuen bij elkaar. Elk met andere verwachtingen, wensen en eisen.
De een zoekt een specifieke betalingsmethode, de andere weer een duurzame bezorging. Het slimste is dus om breed in te zetten, zodat je elk van die klanten perfect kunt bedienen.
Je webshop moet razendsnel reageren, voordat je klant afhaakt
Je moet verschillende bezorgopties aanbieden. Van duurzaam tot snel
Je moet verschillende betalingsmethodes aanbieden. Van Apple Pay tot iDeal
Je klant wilt gepersonaliseerde aanbiedingen zien op elk kanaal waar zij zelf aanwezig zijn
Je klanten eisen een online winkelbeleving, en niet alleen het snel afrekenen van je product
Je webshop moet mobile-first zijn, omdat bijna 3 van de 4 online transacties gebeurt op een smartphone of tablet
Die waslijst aan eisen vraagt om een perfecte UX en UI
Als de interactie met je shop te veel moeite kost, haken de mensen af. Het moet dus soepel gaan, zonder punten van frictie die je klanten laten afknappen op je webshop.
En daarnaast moet je ook nog eens alle info aanbieden die ze nodig hebben
Foto’s, productomschrijvingen, dimensies, maattabellen, noem alles maar op: als jij dit je klant niet kan bieden moeten ze die informatie ergens anders zoeken. De kans is dan ook een stuk groter dat ze bij die partij hun aankoop doen.
De moderne klant wil liever niet te veel moeite doen
Ze willen moeiteloos producten kunnen vinden, vergelijken, toevoegen en afrekenen. Heeft jouw shop de beste cross-sells, gepersonaliseerde aanbevelingen, betalingsmodules en check-out? Dan kiezen ze eerder voor jou.
Maak het jezelf makkelijker om op te schalen met automations
Omdat elke onnodige, handmatige handeling er een te veel is. Hoe meer je de zaken geautomatiseerd hebt, hoe meer tijd en energie je kunt stoppen in de groei van je shop.
Je moet anno nu dus van alles. Wij nemen al dat ‘moeten’ graag uit je handen.
Als e-commerce specialist helpen we je met het bouwen en laten groeien van je B2C shop.
Daarbij is je klant het allerbelangrijkste. Wat we doen, doen we om die klantreis zo soepel mogelijk te maken. Dat doen we inmiddels meer dan 25 jaar, dus we weten precies hoe de online consument denkt.
We helpen je met onze unieke alles-in-één-aanpak.
Welke investering je kan verwachten?
Die hangt volledig af van je ambities en wensen. Hoe meer je uit onze samenwerking wilt halen, hoe meer we er in stoppen.
Na een eerste kennismaking maken we een voorstel op maat voor je. Daarin vind je precies het hoe en het wat.
Plan je meteen de call in?
Onze samenwerking in het kort.
Daar gaan we voor.
Maandelijkse meetings
Altijd bereikbaar voor vragen
Verwachtte YtY-groei van 30%
Persoonlijk, overzichtelijk dashboard
Development en marketing in één
We nemen ál je B2C webshopwerk uit handen
B2C-succes in 4 stappen.
Kennismaking
We beginnen met een kennismakingsgesprek. Deze is met Jelle, die je al voorbij zag komen. Na dit gesprek weet je of we een match zijn en wat we aan elkaar hebben.
Strategische sessie
Vervolgens kijken we onder de motorkap van je bedrijf naar je ambities en business. We kijken naar data, concurrentie en bespreken je wensen en eisen. We stellen veel vragen en geven minstens net zo veel antwoorden.
Roadmap en business case
Al deze input verwerken we in een roadmap: een stappenplan, volledig op maat voor jouw business. Bij de bijbehorende business case vind je onder andere hoeveel groei je kunt verwachten.
(No) go
Tot slot: een overzichtelijk en transparant voorstel met duidelijkheid over de investering, verwachtingen, KPI’s en targets.