Drupal Support

Wij zorgen ervoor dat jouw website blijft werken!

Elke dinsdag- en woensdagochtend is het zover. Ons Drupal team heeft dan supportdag en gaat aan de slag met jouw online platform. Het proces wat hieraan vooraf gaat wordt hieronder beschreven.

Onze service manager staat voor je klaar!

Als je een probleem ondervindt op jouw platform, kun je contact opnemen met jouw vaste service manager. Hij is jouw eerste aanspreekpunt op het moment dat jij een vraag hebt, een verzoek of een "showstopper". In het geval van een showstopper, een spoedgeval, zal hij ervoor zorgen dat de issues bij de juiste personen terecht komen. 

Vragen en verzoeken kun je in onze issuetracker indienen. In de eerste volgende sprint zullen de verzoeken vervolgens samen met jou worden geprioriteerd en worden opgevolgd. 

Incident- en change SLA

Wij hebben twee Service Level Agreements (SLA's) voor incidenten en veranderingen. Hieronder wordt uitgelegd wat deze overeenkomsten precies inhouden.

Incident SLA

Als er een Drupal platform ontwikkeld is, wordt er aan het einde van het project ingeschat hoeveel uur per maand er aan incidenten gewerkt moet kunnen worden. Hierbij kan het gaan om updates of als er iets op de website niet goed werkt. Voor de incident SLA betaal je een maandelijks bedrag. Hierdoor kunnen wij jouw website blijven optimaliseren.

Change SLA

Als de website eenmaal staat, is het belangrijk dat het platform zich blijft door ontwikkelen. We houden elke maand met onze opdrachtgevers een roadmapsessie om gezamenlijk te bepalen welke optimalisaties we gaan doorvoeren. Hier wordt een X aantal uur voor afgesproken en dan kunnen onze developers aan de slag gaan. Dit proces valt onder change SLA.

Showstopper

Er vindt een showstopper plaats als er iets kapot is op de website en jouw bedrijf lijdt eronder. Een voorbeeld hiervan is als mensen niet meer kunnen afrekenen. Als je hier last van hebt, kun je contact opnemen met jouw persoonlijke service manager. Hij zorgt ervoor dat de developers meteen aan de slag gaan om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Vragen over onze support?

Neem dan eens contact op met:
Jan Willem
Manager Online Marketing & Service Management
010 8200 320