Kleine verbeteringen met grote impact: conversie optimalisatie.

Met conversie optimalisatie zorg je ervoor dat het verkeer naar je webshop ook maximaal converteert. Dit doe je door continu te experimenteren en verbeteringen door te voeren.

plan een afspraak
Person looking at coding screen
(Je) eigen team van e-commerce specialisten
Development en marketing onder een dak
30% jaar op jaar omzet groei
(Je) eigen team van e-commerce specialisten
Development en marketing onder een dak
30% jaar op jaar omzet groei
(Je) eigen team van e-commerce specialisten
Development en marketing onder een dak
30% jaar op jaar omzet groei
(Je) eigen team van e-commerce specialisten
Development en marketing onder een dak
30% jaar op jaar omzet groei

Conversie optimalisatie is een denkwijze, niet een truc.

Als je niet innoveert sta je -voor je het weet- buitenspel. Voor je webshop geldt hetzelfde. Je hebt dus een mentaliteit nodig waarmee je blijft innoveren, niet bang bent om te falen en de status quo durft uit te dagen. Wanneer je deze gedachte toespitst op de conversie van je webshop, kom je uit conversie optimalisatie.

Het (proberen) toepassen van conversie optimalisatie, zonder deze gedachtegoed is net het blindelings volgen van beleggingsadvies: je bent niet aan het investeren, maar gokken.

Knallende resultaten.

Want dat is waarom we doen wat we doen.

Crop

22% conversieverhoging door kleurvariatie in CTA

Crop

9% hogere conversie op mobiel door header te verbergen tijdens scrollen

Crop

A/B test op check-out USP levert 15% hogere conversie op

Verspil niet de euro's die je hebt gestoken in SEO en SEA.

Je hebt tijd en geld gestoken in SEO en SEA, maar ziet vervolgens de bezoekers komen en gaan (zonder aankoop). Dat wil je natuurlijk niet.

Daarom is het van belang dat je naast het binnenhalen van verkeer, ook aandacht schenkt aan conversie optimalisatie. Zo zorg je ervoor dat de euro's die je hebt geïnvesteerd ook maximaal renderen.

shopware
feature image

De juiste tools op de juiste plek.

Er zijn tientallen tools beschikbaar voor je webshop, maar welke gebruik je? En wie helpt je daarbij? Want, een langnekschuurmachine is handig, maar wel in de juiste handen.

Wij experimenteren dag in dag uit met nieuwe tools en weten precies welke we wanneer moeten inzetten, denk aan:

Squeezely

Aiden

Sooqr

Amasty modules

TradeTracker

Conversie optimalisatie vereist meer dan alleen een goede lay-out.

Niet alleen het design is van belang, maar ook de techniek achter de webshop speelt een rol. Want als die technisch in orde is, dan verhoog je ook de conversie. Denk maar aan GPE (i.e. Google Page Experience).

Daarom pakken wij het hele proces aan. Van gebruikersonderzoek tot A/B-testen, van usability tot UX: elk onderdeel van de webshop nemen we onder de loep en optimaliseren we om de conversie te verhogen.

Duidelijkheid boven alles dankzij:

Je eigen marketingdashboard

Maandelijks sprintmeetings

24/7 support

FRMWRK Support

Zullen we eens zitten over je shop en CRO?

Als jij ons je uitdaging vertelt, vertellen wij jou wat we daarin kunnen betekenen. Je mag ons alles vragen!

Ronal an Rooijen

Ronald van Rooijen,
Managing Partner

Het is tijd om je A/B testen naar het volgende niveau tillen.

shopware webshop

Maandelijkse meetings

Altijd bereikbaar voor vragen

Verwachtte YtY-groei van 30%

Persoonlijk, overzichtelijk dashboard

Development en marketing in één

We nemen ál je conversie optimalisatie uit handen

Binnen 4 stappen naar structurele webshop verbetering.

Kennismaking

Onze kennismaking staat om te kijken er een match is in wat jij zoekt en wat wij kunnen. Daar zijn we open en eerlijk in.

Kennismaking
1

Strategische sessie

Gaan we verder? Dan duiken we je business in en bespreken we je ambities. Van data tot concurrentie: alles nemen we mee in deze strategische sessie.

Strategische sessie
2

Roadmap en business case

Alle output van de sessie verwerken we in je persoonlijke roadmap. Hierin vind je jullie business case, verwachtte groei en je stappenplan naar het opschalen van je shop.

Roadmap en business case
3

(No) go

En als laatst: een glashelder voorstel. De investering, verwachtingen, KPI’s, doelstellingen – je vindt het hier.

(No) go
4

Stilstaan of verbeteren?

Wil je je webshop verbeteren om zo tot een perfecte klantreis te komen? Plan dan meteen je gratis kennismakingsgesprek met ons in. Laten we ervoor gaan.