Klantevent: tijd om in te zoomen

Ambities 2019

Donderdagavond 31 januari 2019 stond in het teken van onze klanten. De klanten die wij vol energie helpen te ontwikkelen en helpen bij de realisatie van hun ambitie. En die ambitie is waar het om draaide deze avond. Het was tijd om in te zoomen op de ambities van 2019!

De wereld van ambities

We trapten de avond af met een interessant verhaal van Remco Hopmans (Peekaboo). Hij nam ons mee in de wereld van ambities. Want ja, ambities, wat zijn dat eigenlijk? De toon was gezet en alle aanwezigen werden gelijk aan het denken gezet.

Wat zijn ambities? Quote ambities

Vervolgens was het de beurt aan Edo Koch (Buurman fotografie) om iedereen wat meer bij te brengen over storytelling en personal/visual branding. In een interactieve sessie kwamen voorbeelden voorbij over de verhalen die bijvoorbeeld een Axe of Jumbo vertellen. Iedereen weet wat zij willen uitstralen en waar zij voor staan. Mensen onthouden wie je bent door het verhaal dat je vertelt. Daarom is het als organisatie belangrijk om een verhaal te hebben. En dit vervolgens door te vertalen in al je uitingen, zoals social media en op je webshop of website.

Na de break was het tijd voor deel II: personal/visual branding. Hoe zet je jezelf nou neer als een merk? Om dit verhaal nog wat meer kracht bij de zetten was er in de vergaderruimte een heuse fotostudio opgebouwd. Alle aanwezigen konden van zichzelf een professionele profielfoto laten schieten, wat een eerste stap is richting personal branding.

Fotostudio zijkant Fotostudio voorkant

Proost!

Na de workshops werd er nog enthousiast nagepraat en met elkaar van gedachten gewisseld over hoe je nu storytelling en personal branding kan toepassen op jouw eigen organisatie. Om deze inspirerende avond af te sluiten werd er een toast uitgebracht op het komende jaar. Een jaar waarin we weer met zijn allen gaan werken aan de ambitie én ontwikkeling van de klant. Wij hebben er zin in!

Toast uitbrengen