E-commerce is meer dan je webshop
E-commerce gaat verder dan alleen verkeer en conversie. Het raakt alle aspecten van je bedrijf.
Succes binnen e-commerce vereist dan ook een allesomvattende benadering. Daarom maken wij deze podcast.
Door te praten met experts en ondernemers over uiteenlopende uitdagingen binnen e-commerce brengen we inzichten aan het licht. Daarmee maak jij weer betere beslissingen in jouw online groei.

We zijn al in gesprek geweest met
Aflevering van deze week
#139 Returning customer rate naar 5X in nog geen jaar tijd! | Job Smits van Waesberghe, Blooming Good & Alain Odijk, Eyk
In deze aflevering vertelt Job Smits van Waesberghe, co-founder van Blooming Good, hoe hij data gebruikt om zijn e-commercebedrijf slimmer te laten groeien. Hij laat zien hoe hij marketingcampagnes optimaliseert, marges scherp houdt en keuzes maakt op basis van cijfers, zodat het bedrijf winstgevend blijft. Vooral rond drukke periodes zoals Black Friday gebruikt hij data om de juiste beslissingen te nemen over promoties, voorraad en klantenbenadering. Job deelt zijn ervaringen en strategieën, zodat andere ondernemers kunnen zien hoe ze hun eigen bedrijf met data kunnen sturen en beter voorbereid zijn op piekmomenten.
Alle podcast afleveringen

Op weg naar 20 miljoen, aflevering #139
Data-gedreven groei, Slimme marges & Black Friday strategieën | Job Smits van Waesberghe en Alain Odijk - Blooming Good en Eyk

Op weg naar 20 miljoen, aflevering #138
Met data grip krijgen op je winst tijdens Black Friday en de feestdagen | Steffen Boskma en Alain Odijk - Olivia and Kate en Eyk

Op weg naar 20 miljoen, aflevering #137
Terugschalen van 10 naar 2 werknemers en toch groeien | Julia Veer - Clay and Glow

Op weg naar 20 miljoen, aflevering #136
Verzendproblemen oplossen met slimme automatisering in E-commerce | Dylan Hirsch - Sendcloud
Onze partners
Maak betere beslissingen in jouw online groei
In deze wekelijkse podcast gaan we in gesprek met experts en ondernemers over hoe je jouw webshop naar 20 miljoen euro jaaromzet brengt.

