Hoe wij zonder overname 45 nieuwe collega’s erbij hebben

Bij FRMWRK zijn we gefocust op ontwikkeling: het bouwen van een platform waarmee een onderneming zich kan doorontwikkelen. Maar die platforms moeten natuurlijk wel de lucht in, en bovenal: in de lucht blijven! Daar komt het specialisme hosting bij kijken.

Professionele hosting vergt veel kennis, kunde en energie. Het vraagt om een specialist die van de laatste ontwikkelingen op de hoogte is, en alle technische aanvliegroutes kan dromen. Klinkt als een sprookje hè? Hij bestaat echt. Het is onze vaste partner, genaamd Byte, met wie we een bijzondere samenwerking hebben. Omdat je als ondernemer weet hoe belangrijk het is om altijd live te zijn, geven we je in dit blog een kijkje achter de schermen van onze samenwerking.

Het beste van beide werelden

Byte heeft niet alleen kennis van hosting, ze hebben ook de knowhow van de platforms die ze hosten. We spreken dus dezelfde taal. Hoe fijn is het dat de hostingpartner Magento en Drupal volledig in de vingers heeft? Heel fijn, want zo kunnen we samen mogelijke struikelblokken snel en efficiënt oplossen.

Klant-leverancier? Zeg maar gerust collega’s.

In onze samenwerking bestaat er geen gezagsverhouding. Byte ziet FRMWRK niet als klant en vice versa. In plaats van het zoeken naar een verhouding, bekijken wij voortdurend hoe we elkaar kunnen versterken. Dat kan alleen wanneer je samen de klant centraal stelt. Onze collega’s bij Byte zijn er dan ook op gericht om webbureaus als FRMWRK te kunnen ondersteunen met slimme tools. Deze tools maken ons werk een stuk makkelijker en leuker maken. Vanuit klantperspectief is dat aan de voorkant niet altijd zichtbaar, maar aan de achterkant wordt er druk met elkaar samengewerkt.

‘Security probleem? Dat wisten wij al’.

Byte kijkt graag vooruit. Met Magereport loopt Byte de Magento webshops van onze klanten namelijk continu op beveiliging na. Het zal je dan ook niet verbazen dat Byte er razendsnel bij is wanneer er een lek wordt geconstateerd in de software. Als Magento technology partner zijn zij erbij, nog vóór er vanuit Magento een melding uitgaat naar de online retailers die gebruik maken van het platform. Een fijn gevoel. Immers, wanneer je weet dat een beveilingslek al niet meer kan worden uitgebuit zit je als ondernemer een stuk comfortabeler in de wedstrijd.

Always on

Met een mooi woord heet het ‘SLA Plus’, maar wij noemen het liever de 24/7 nooddienst. Met deze service gaat Byte nóg een stapje verder: er staat altijd 24/7 een techneut standby die je uit de brand helpt wanneer je technische problemen hebt met je site. Hiermee ontzorgen ze niet alleen de eigenaar van een webshop, maar ook ons als bureau. Met de kennis die Byte heeft van Magento en Drupal helpen ze onze klanten in nood om hun site weer up en running te krijgen.

Dezelfde taal spreken, samenwerken, vooruitkijken en elkaar 24/7 ontzorgen. En niet te vergeten: dezelfde liefde voor ontwikkeling. Wanneer je samenwerking op zo’n niveau is, spreek je niet meer van een partner maar van volwaardige collega’s, 45 stuks!

Meer weten over hosting?

Neem dan eens contact op met:
Thomas
Managing Partner
010 8200 328