Blog.

Online Marketing, ROI Strategie

De waarde van een goede productdetailpagina

Het zal je niet verbazen als ik zeg dat het besluit om een product aan te kopen, veelal op de productdetailpagina (pdp) ligt. Deze pagina bevat alle noodzakelijke informatie om het product te kopen, toch? In praktijk blijkt dit vaak niet het geval.

Thomas van Rooijen
Managing Partner
12/11/2015
ROI Strategie, Webshop Ontwikkeling

Waarom gebruiken wij de Scrum Agile projectmethodiek?

Onlangs heb ik een blog geschreven over Sprint 0 binnen ons Agile Scrum aanpak. In deze blogpost leg ik beknopt aan je uit waarom wij voor de Agile Scrum aanpak hebben gekozen en waarom deze in onze ogen het beste past bij onze werkzaamheden: website en webshop ontwikkeling.

Thomas van Rooijen
Managing Partner
2/11/2015
ROI Strategie, Ondernemen

2019 e-commerce moves

Waar gaat het naartoe? Wat wordt de rol van multibrand retailers leaders? In hoeverre maken deze marktontwikkelingen een nieuwe aanpak van de kleinere online retailer noodzakelijk? Ik zie een fascinerende trend. Zowel kansen als bedreigingen hebben een bijzonder kenmerk: ze komen van binnen én van buiten.

Thomas van Rooijen
Managing Partner
24/1/2019
ROI Strategie

5 handige tips om de orderwaarde in jouw webshop te verhogen!

Naast de conversiepercentage en aantal orders is de orderwaarde een belangrijke peiler in het verhogen van je webshop omzet en hieraan gerelateerd een hoger rendement. In deze blog belicht ik 5 mogelijkheden om je orderwaarde in je webshop te verhogen.

Thomas van Rooijen
Managing Partner
9/12/2015
ROI Strategie

Zó word je een autoriteit in jouw branche

Over het claimen van autoriteit - zowel online als offline - zijn in de marketingwereld tal van boeken en blogs gepubliceerd. Doorgaans is de inhoud ervan een samenkomst van marketingtips, beïnvloedingsprincipes en de hersenwetten. Heel leuk en vast waardevol, maar wat is autoriteit nou eigenlijk?

Thomas van Rooijen
Managing Partner
26/11/2018
ROI Strategie

Waarom je juist nu in een webshop moet investeren

Je hebt vast wel eens berichten gekregen van vlotte verkopers of marketeers in de trant van: ‘De coronacrisis is hét moment om jouw online aanwezigheid uit te breiden!’ of ‘E-commerce is écht de toekomst, sluit je nu bij ons aan!’ Onze afkeer jegens dit soort types is minimaal net zo groot als de jouwe. Misschien zelfs groter.

Muhammed Aydogan
Marketing Specialist
2/12/2020
Podcast
Ondernemen
HRMWRK
Webshop Ontwikkeling
Online Marketing
ROI Strategie