5 handige tips om de orderwaarde in jouw webshop te verhogen!
Naast de conversiepercentage en aantal orders is de orderwaarde een belangrijke peiler in het verhogen van je webshop omzet en hieraan gerelateerd een hoger rendement. In deze blog belicht ik 5 mogelijkheden om je orderwaarde in je webshop te verhogen.
2019 e-commerce moves.
Waar gaat het naartoe? Wat wordt de rol van multibrand retailers leaders? In hoeverre maken deze marktontwikkelingen een nieuwe aanpak van de kleinere online retailer noodzakelijk? Ik zie een fascinerende trend. Zowel kansen als bedreigingen hebben een bijzonder kenmerk: ze komen van binnen én van buiten.
Waarom je juist nu in een webshop moet investeren.
Je hebt vast wel eens berichten gekregen van vlotte verkopers of marketeers in de trant van: ‘De coronacrisis is hét moment om jouw online aanwezigheid uit te breiden!’ of ‘E-commerce is écht de toekomst, sluit je nu bij ons aan!’ Onze afkeer jegens dit soort types is minimaal net zo groot als de jouwe. Misschien zelfs groter.
De waarde van een goede productdetailpagina.
Het zal je niet verbazen als ik zeg dat het besluit om een product aan te kopen, veelal op de productdetailpagina (pdp) ligt. Deze pagina bevat alle noodzakelijke informatie om het product te kopen, toch? In praktijk blijkt dit vaak niet het geval.
Waarom gebruiken wij de Scrum Agile projectmethodiek?
Onlangs heb ik een blog geschreven over Sprint 0 binnen ons Agile Scrum aanpak. In deze blogpost leg ik beknopt aan je uit waarom wij voor de Agile Scrum aanpak hebben gekozen en waarom deze in onze ogen het beste past bij onze werkzaamheden: website en webshop ontwikkeling.
Zó word je een autoriteit in jouw branche.
Over het claimen van autoriteit - zowel online als offline - zijn in de marketingwereld tal van boeken en blogs gepubliceerd. Doorgaans is de inhoud ervan een samenkomst van marketingtips, beïnvloedingsprincipes en de hersenwetten. Heel leuk en vast waardevol, maar wat is autoriteit nou eigenlijk?