SIGMA, superzoom op zichtbaarheid

SIGMA is wellicht een van de bekendste merken in de fotografiewereld als het gaat om verwisselbare objectieven. FRMWRK gaat samen met SIGMA ervoor zorgen dat SIGMA de eerste keuze wordt op het gebied van verwisselbare objectieven. SIGMA is al jaren klant van FRMWRK, maar er is nu een nieuwe stap gezet in deze samenwerking: FRMWRK gaat aan de slag met online marketing voor de objectief-gigant.

Op het gebied van online nog veel te winnen

SIGMA realiseert zich dat er op het gebied van online nog veel te winnen is. Daarom is SIGMA ook aan de slag gegaan met het bouwen van een compleet nieuwe website/shop. Hierbij is bewust de keuze gemaakt om de ontwikkeling van het platform niet bij FRMWRK uit te besteden. Zij hebben de keuze gemaakt om online marketing en development bij twee verschillende partijen onder te brengen, waarvoor FRMWRK de online marketingwerkzaamheden mag gaan verrichten. Wij kijken hier enorm naar uit!

De customer journey van groot belang

SIGMA wil graag online meer zichtbaar zijn, de relatie met de doelgroep intensiveren en de (potentiële) klant bewust maken van de hoge servicegraad die zij bieden. Middels het STDC-model gaat FRMWRK de customer journey in kaart brengen. Hieruit ontstaat een contentstrategie waarbij goed wordt gekeken welke kanalen voor SIGMA interessant zijn en op welk moment.

Vanwaar de keuze voor FRMWRK?

Marlow Wijnhoud van Sigma Benelux ligt toe waarom zij voor FMMWRK kiezen:

“Dankzij FRMWRK’s veelzijdigheid, pragmatische én planmatige online marketing aanpak, heeft SIGMA Benelux BV besloten een strategische samenwerking aan te gaan. Dit om onze ambities en doelstellingen voor digitale fotocamera's, lenzen en accessoires te realiseren."

Op naar een succesvol 2019!

Benieuwd hoe we jou kunnen helpen ontwikkelen?

Neem dan eens contact op met:
Ronald
Managing Partner
010 8200 320