Op 25 augustus is de nieuwe update van Google's algoritme uitgerold. Het uitgangspunt hierbij is "content voor mensen, door mensen".
Webshops die content enkel hebben geschreven voor zoekmachines worden straks website-breed afgestraft.
Wij hebben geïnventariseerd wat de update behelst en waardoor je straks je positie in Google kunt verhogen of juist verliezen.
21 vragen uit eigen onderzoek die weergeven van Google van je wilt
Audits door gecertificeerde SEO specialisten
Adviesrapport met directe oplossingen
Nu voor
Met deze update gaat Google nóg meer letten op people-first content. Dit doen ze met behulp van de Search Quality Evaluator Guidelines die ze in 2015 introduceerden. Inmiddels ruim 167 pagina’s waarin ze aangeven hoe ze de kwaliteit van zoekresultaten beoordelen. Onder andere met E-A-T: expertise, authoritativeness en trustworthiness.
Ze liggen altijd op de loer voor kansen en bedreigingen binnen het vak van SEO. En ook deze update houden ze al vanaf het eerste moment in de gaten!
Oftewel we doen zowel online marketing, als development voor je webshop.
Vanaf de aller-aller-eerste website tot vandaag. En, ja, we zijn er steeds beter in geworden.
We hebben verschillende specialisten in huis om in alle behoeftes te voorzien.
Eigenlijk zijn we de tel kwijt.. Maar, we hebben tot nu toe heel veel projecten gerealiseerd!
Nu voor
We hebben deze audit ontwikkeld voor onze klanten, maar willen ook meer bedrijven helpen. Je kunt ons dus ook eenmalig inschakelen voor de audit.
Je doet de aanvraag.
Wij doen de audit.
We bespreken samen het adviesrapport.
Laat je je webshop SEO voor wat het is? Of ga je er tijdig mee aan de slag? In het geval van het laatste staan we voor je klaar.
Patrick van Rooijen,
Chef Business Development