Verlies geen webshop omzet door Google's Helpful Content Update.

Op 25 augustus is de nieuwe update van Google's algoritme uitgerold. Het uitgangspunt hierbij is "content voor mensen, door mensen".

Webshops die content enkel hebben geschreven voor zoekmachines worden straks website-breed afgestraft.

Wij hebben geïnventariseerd wat de update behelst en waardoor je straks je positie in Google kunt verhogen of juist verliezen.

  • 21 vragen uit eigen onderzoek die weergeven van Google van je wilt

  • Audits door gecertificeerde SEO specialisten

  • Adviesrapport met directe oplossingen

Nu voor

€990.

SEO audit aanvragen.

Wil jij zeker zijn dat je je posities in Google niet verliest? Wij kunnen je daarbij helpen.

Onze SEO specialisten kunnen een volledige audit voor je doen, zodat je weet wat er straks goed gaat en wat niet.

Je krijgt ook direct advies en daarbij de mogelijkheid om het advies uit te laten voeren.

Deze update is website-breed.

Tot aan deze update werden pagina's afgestraft. Maar, deze update is website breed. Dat betekent dat je gehele webshop moet voldoen aan het volgende uitgangspunt: "content voor mensen, door mensen".

Voor mensen? Ja. Veel te vaak zien we content voorbij komen die erop gericht zijn om hoger in zoekmachines te komen zónder dat daarbij rekening wordt gehouden met de bezoeker. Google brengt hier een eind aan met deze update.

Anders dan anders is dit een update die website-breed wordt uitgerold in plaats op pagina-niveau.

Dit houdt in dat:

je gehele website kan schade ondervinden van enkele slechte pagina's,

je kan waardevolle rankings en dus traffic verliezen​,

de hersteltijd lang in beslag kan nemen,

maar ook dat je nu de voorsprong op de concurrentie pakken.

Focus op people-first content.

Met deze update gaat Google nóg meer letten op people-first content. Dit doen ze met behulp van de Search Quality Evaluator Guidelines die ze in 2015 introduceerden. Inmiddels ruim 167 pagina’s waarin ze aangeven hoe ze de kwaliteit van zoekresultaten beoordelen. Onder andere met E-A-T: expertise, authoritativeness en trustworthiness.

Specialisten aan het woord.

Ze liggen altijd op de loer voor kansen en bedreigingen binnen het vak van SEO. En ook deze update houden ze al vanaf het eerste moment in de gaten!

Muhammed Aydogan

Marketing Specialist
"AI en algoritmes worden steeds beter in het beoordelen van kwalitieve content."

Leandro Golverdingen

SEO Specialist
"Google is erg stellig. Content moet voor mensen worden geschreven. Niet voor bots."

Kim Holsters

Chef Klantontwikkeling
"Hoewel dit een bedreiging kan zijn, zien wij het als een kans voor onze klanten."

Wij zijn een
e-commerce bureau.

Oftewel we doen zowel online marketing, als development voor je webshop.

25 jaar

Vanaf de aller-aller-eerste website tot vandaag. En, ja, we zijn er steeds beter in geworden.

24 specialisten

We hebben verschillende specialisten in huis om in alle behoeftes te voorzien.

127 websites

Eigenlijk zijn we de tel kwijt.. Maar, we hebben tot nu toe heel veel projecten gerealiseerd!

Nu voor

€990.

Dit is het stappenplan.

We hebben deze audit ontwikkeld voor onze klanten, maar willen ook meer bedrijven helpen. Je kunt ons dus ook eenmalig inschakelen voor de audit.

Aanvraag

Je doet de aanvraag.

Audit

Wij doen de audit.

Adviesrapport

We bespreken samen het adviesrapport.

SEO audit doen dan maar?

Laat je je webshop SEO voor wat het is? Of ga je er tijdig mee aan de slag? In het geval van het laatste staan we voor je klaar.

Ronal an Rooijen

Patrick van Rooijen,
Chef Business Development